2.2.10

Puolentoista vuoden harjoitustauko jättää jälkensä...

" Otetaan tämä alkuviikko kevyemmin ja tyydytään kahteen kunnon voimatreeniin, ensimmäinen keskiviikkona tai torstaina. Lore of Runningia olen lueskellut crosstrainerilla sotkiessa. Nyt ollaan sivulla 450 ja pikkuhiljaa siirrytään lukuun "Avoiding overtraining" :-)"  (18.1.10)

"Se on  nyt niin etten lepää enää ikinä!

On meinaan pirullista jos lihakset palautuu, sillä siitä voi seurata että niitä pystyy käyttämään tehokkaasti ja hermotus toimii. Ja siitä taas näyttää syntyvän harjoitusvaikutusta ainakin tulkiten lihaskivun "riittävästä" määrästä tänä aamuna."
(21.1.10)

Ja niinhän siinä kävi että tuo kahden päivän kevennys ei auttanut vielä lainkaan vaan seuraavalla viikolla piti vetää henkeä ihan kunnolla. Viisi päivää aerobista treeniä max 60min päivässä ja lantionseudun ja pakaran alueelle vain huoltavaa jumppaa...

1 Comments:

At 17/2/13 01:43, Anonymous Anonymous said...

Hahah, my laptop kaatui kun olin sivuja viime kerralla olin täällä. Ja viimeisen 2 kuukauden aikana olen etsinyt tätä weblog, niin kiitollinen olen paikalla vielä kerran! : D

 

Post a Comment

<< Home